28‏/12‏/2009

محقق الاماني

انا عايزك تتمني علية وانا هحقق ليك اللي تتمناة

ببساطة كدة ؟

اة عايز الدنيا ترجع زي زمان

زي زمان ازاي يعني؟  يعني الاحاسيس المشاعر الحب الاخوة ..

خلاص خلاص يا عم انا بحسبك عايز فلوس ولا فيلا ولا حاجة من دي

طيب تقدر تتحقق لى دة  ؟

هي امنية صعبة شوية بس انا عندي الحل

اية هو ؟ انا فهمت من كلامك انك عايز ترجع ايام زمان

اة تعرف بس مش عايز تختار العصر اللى هتعيش فية؟ وبعدين مش هتلاقي لا تليفون محمول ولا تليفزيون ولا كمبيوتر

مش مشكلة

طيب انا ممكن اعطيك دى

اية دي؟

دي تفاحة لواكلتهاهتقدر تعيش العصر اللي انت فية واعصابك مرتاحة

ازاي ؟                   كل ما حد يوجه ليك اساءة هتقدر تلاقي لة عذر   وتقدر تشوف النص المليان من الكوب   

ماشي يا سيدى المهم نستفاد منك باي حاجة

واكلت التفاحة ومن يومها وانا شايف الدنيا  من الممكن ان الواحد يعيش فيها 

ليست هناك تعليقات: